Beneficiile fulgilor de porumb

Sunt fulgi de porumb sănătos pentru pierderea în greutate

În de grame de porumb sunt aproximativ 10 grame de fibre, 9 grame de proteine, 4 grame de grăsime, 1,5 grame de minerale.

Deci, fulgii de porumb sunt buni pentru diabetici? Sunteți un pacient cu diabet zaharat? Dacă da, atunci trebuie să fii foarte atent la ceea ce mănânci.

În ultimul timp, un mod pentru consumul de alimente ambalate care oferă nutriție ridicată și vitamine fără calorii este în creștere.

Și una dintre cele mai populare opțiuni de mic dejun ambalate este fulgii de porumb. Dar atunci, fulgii de porumb sunt mâncarea potrivită pentru diabetici? Ajută în tratamentul diabetului? Această postare are răspunsurile.

Compoziție nutrițională

Citiți mai departe pentru a afla mai multe! Fulgii de porumb sunt un aliment sănătos? Micul dejun este necesar pentru toată lumea, deoarece oferă cantitatea necesară de energie necesară pentru a naviga confortabil în timpul zilei.

corpul subțire original

Dimineața este grea și agitată și, prin urmare, multe gospodării optează pentru micul dejun fix instantaneu. Dar utilizarea laptelui și a fulgilor de porumb ca cereale sănătoase pentru micul dejun este o alegere proastă, deoarece fulgii de porumb nu sunt tocmai un aliment sănătos.

pierdere în greutate oboseală durere în gât

Fulgii de porumb sunt compuși din porumb, aromă de malț, zahăr și sirop de porumb bogat în fructoză. Majoritatea mărcilor de fulgi de porumb de pe piață au un indice glicemic ridicat IGceea ce crește riscul de diabet 1.

Fulgii de porumb sunt buni pentru pierderea în greutate? Dezamăgirea adevărului

Diabetul și indicele glicemic Pentru a înțelege efectul negativ al fulgilor de porumb asupra diabeticilor, este foarte important să știm despre indicele glicemic. IG este utilizat pentru a măsura modul în care un aliment bogat în carbohidrați crește nivelul de glucoză din sânge 2. Înseamnă că alimentele cu IG crescut cresc nivelul glicemiei mai mult decât un aliment cu IG scăzut sau mediu.

reguli de slabit

Prin urmare, pacienții diabetici trebuie să aleagă alimente care au IG mediu sau scăzut și să-și planifice mesele în consecință 3. În cazul în care mâncați alimente bogate în IG dimineața, trebuie să le echilibrați consumând alimente cu IG scăzut seara. Fulgii de porumb, așa cum am menționat anterior, sunt bogate în carbohidrați.

Prin urmare, au IG crescut, ceea ce înseamnă că nu sunt sunt fulgi de porumb sănătos pentru pierderea în greutate pentru pacienții cu diabet zaharat. Deși este scăzut în grăsimi, conținutul ridicat de zahăr încurajează organismul să stocheze grăsime.

Cereale pentru pierderea în greutate

Veți găsi multe mărci de fulgi de porumb care promovează produsul ca fiind ideal pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, funcționează numai dacă vă limitați aportul la porțiuni mai mici. Consumul de fulgi de porumb în cantități mari vă poate face mai degrabă să vă îngrășați și vă crește nivelul de zahăr. Adăugarea suplimentară de miere sau zahăr la cereale mărește conținutul de zahăr, ceea ce vă face să riscați să vă îngrășați.

Este un fapt faptul că celulele au nevoie de glucoză pentru supraviețuire.

Beneficiile și conținutul caloric al cerealelor

In orice caz; un consum prea mare poate crește IG-ul, ducând la probleme de sănătate la pacienții diabetici. Alimente cu IG scăzut Pentru a evita includerea alimentelor cu IG crescut în mese, pacienții cu diabet zaharat ar trebui să adauge legume, fasole uscată, legume fără amidon, unele legume cu amidon, cum ar fi cartofi dulci și fructe și pâine cu cereale integrale și cereale la dieta lor zilnică.

Chiar și carnea și grăsimile pot fi incluse în masă, deoarece nu conțin carbohidrați. Conform Asociației Americane a Inimii AHAzaharurile adăugate contribuie la zero substanțe nutritive și la calorii goale, ducând la obezitate, reducând sănătatea inimii și crescând GI. Alimentele procesate conțin un conținut ridicat de zahăr și, prin urmare, majoritatea acestor alimente intră în categoria glicemică ridicată.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. După o noapte întreagă de post, crește rata metabolică, reglează nivelul glucozei și furnizează energia necesară pentru zi 1. Fulgi de porumb se întâmplă să fie printre cele mai populare opțiuni de mic dejun.

Fulgii de porumb sunt un tip de alimente procesate cu un conținut ridicat de zahăr, precum și un IG ridicat de Acest lucru contribuie la creșterea nivelului de zahăr din sânge, la rândul său crescând riscul de diabet de tip 2. Când nivelul zahărului din sânge crește, acestea creează o nevoie de insulină, ceea ce face ca organismul să fie mai vulnerabil la diabetul de tip 2.

fulgii de porumb

Deci, deși fulgii de porumb nu sunt complet nesănătoși, aceștia agravează condițiile de sănătate precum diabetul și problemele cardiace și, prin urmare, ar trebui evitate ca un aliment obișnuit pentru micul dejun.

Sperăm că această postare te-a ajutat. Spuneți-ne părerile dvs.