Similar posts

Subțire pe șolduri

subțire pe șolduri

Tweet Dacă crezi că șoldurile late și crearea unui contrast pronunțat între talie și circumferința coapselor sunt elemente esențiale pentru un look atractiv și crezi că nu ai deja această conformație nu ai de ce să te descurajezi.

Efectuează seturile de exerciții pentru șolduri late și vei admira curând în oglindă rezultatele obținute.

Noutăți și SocietateProblemele femeilor Pear Body tip: Fata cu o talie subțire și șolduri late Există patru tipuri principale de figuri feminine. Jumătatea de sex masculin al omenirii este recunoscut, că nu mai ca fetele cu conturul unei pere sau clepsidră ei. Cum de a realiza un astfel de rezultat, în cazul în care natura nu a acordat un astfel de ten?

Obținerea unei siluete bine definite presupune multă disciplină și direcționarea corectă a exercițiilor de tonifiere a corpului. Este posibil să-ți ameliorezi tonusul din zona coapselor, să elimini grăsimile depuse și să obții simultan un aspect rotund, ferm și un contrast esențial față de talie.

subțire pe șolduri

Iată care sunt principalele exerciții pentru șolduri late pe care trebuie să le realizezi și tu, oferite de Eva. Aplecări laterale cu gantere Mișcarea efctuată în unghiuri diferite asigură conturarea siluetei de jur împrejur.

Acest exercițiu va solicita mușchii frontali. Cum se efectuează: stai dreaptă, cu picioarele apropiate, ținând o ganteră de 2 kg în fiecare mână; împinge cu piciorul drept în timp ce pășești lateral spre dreapta; îndoaie genunchiul și împinge coapsele înapoi; lasă brațele în jos, astfel încât să încadreze piciorul drept și privește mereu înainte; împinge cu piciorul drept, mută-ți greutatea pe piciorul stâng și întoarce-te la poziția inițială.

subțire pe șolduri

Ridicări laterale cu gantere Acest exercițiu se focalizează asupra exteriorului coapselor și a mușchilor abdominali. Cum se efectuează: începe stând dreaptă, cu picioarele apropiate, cu o ganteră de kg în fiecare mână; ține piciorul drept bine întins și începe să-l ridici în lateral.

subțire pe șolduri

Lasă greutatea ganterei să se sprijine pe picior; avansează încet și ridică piciorul cât se sus poți; coboară lent piciorul și revino la poziția inițială; repetă de 15 ori în 3 seturi. Ridicări de coapse Acest exercițiu îți va aminti de jocurile din copilătie, fiind ideal pentru exersarea mușchilor superiori ai picioarelor și a celor fesieri.

Poate îți place și tu

Cum se efectuează: începe stând întinsă pe podea, cu spatele drept; îndoaie genunchii în unghi drept și ține tălpile pe podea; ține brațele drepte pe lângă corp și pune palmele pe podea; respiră și împinge folosind călcâiele, ridică șoldurile încordând mușchii fesieri și pe cei din efectos secundarios de grăsime arzător pelvină; sprijină-ți corpul ridicat folosind spatele și umerii, formând o linie dreaptă cu genunchii; menține 3 secunde, apoi revino la poziția inițială; repetă subțire pe șolduri 15 ori în 3 seturi.

Mers în stil sumo Este un exercițiu ideal pentru fortificarea cvadricepșilor.

subțire pe șolduri

Cum se efectuează: pornește stând dreaptă, cu subțire pe șolduri la o distanță mai mare decât cea dintre umeri; degetele de la picioare trebuie să fie îndreptate spre exterior; îndoaie genunchii și împinge posteriorul și coapsele spre spate, ca și cum ai vrea să te așezi pe un scaun; ține bărbia dreaptă și lasă-te în jos până când șoldurile sunt paralele cu podeaua; pășește în dreapta menținând poziția; mergi 10 pași înainte spre dreapta, apoi 10 pași înapoi spre stânga; stai cât de aplecată poți pentru a stimula arderea intensă a grăsimilor; repetă de 3 ori pentru fiecare picior, în 4 seturi.

Nu uita, realizarea frecventă a acestor exerciții, pentru șolduri late, te va face să înțelegi că ai controlul asupra siluetei tale și, chiar dacă nu ai avut de la început look-ul dorit, poți ajunge la el cu perseverență și răbdare.

Pe măsură trecerii timpului, va deveni o obișnuință vei ajunge să le realizezi din reflex mișcările, ameliorând constant felul în care arată corpul tău.