Ai nevoie de motivatie? Hai sa lucram impreuna!

Sprint arde grăsime

Conținutul

    Mai puțin timp, mai multe calorii: sprint pentru arderea grăsimilor!

    • Greutatea pierde în 77 de zile
    • Regim de slabit 2 saptamani
    • SPRINTUL ARDE MAI MULTĂ GRĂSIME? - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

    Accelerați ritmul și cu acesta procesul de rotire! Întrebare: Sprintul este mai fibros decât cardio-ul neted?

    sprint arde grăsime cum să pierdeți în greutate în 1 lună

    Sprint arde grăsime Ați văzut vreodată un sprinter care nu a fost extrudat și înclinat la extrem? Sprintul este unul dintre cele mai bune tipuri de antrenamente cardio pe care le puteți folosi pentru a arde grăsimile.

    Acest lucru se datorează faptului că este una dintre formele de antrenament de condiționare care pot arde tone de grăsime într-un timp scurt.

    sprint arde grăsime ajută ddr să piardă în greutate

    În loc de cardio pe termen lung, cu ritm constant, sprintează timp de 30 de minute pentru a arde cel puțin aceeași cantitate dacă nu mai mult de calorii în jumătate din timp. Unul dintre principalele avantaje ale sprintului este că absorbția oxigenului crește semnificativ după antrenament, adică procesul de ardere a grăsimilor continuă bine după încheierea programului cardio.

    Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

    Cercetările științifice au arătat, de asemenea, că vă puteți bucura de beneficiile acestui efect mult mai mult în timpul antrenamentelor cardio chiar mai scurte, dar de intensitate mai mare decât atunci când faceți exerciții cu o încărcătură constantă și de lungă durată.

    Pe lângă efectul său de ardere a grăsimilor, sprintul ajută, de asemenea, la câștigarea și menținerea masei musculare slabe, deoarece stimulează producția de hormoni de creștere și pune o sarcină special orientată asupra fibrelor musculare care se contractă rapid.

    sprint arde grăsime sunt barele granola bune pentru pierderea în greutate

    În plus, crește flexibilitatea și îți îmbunătățește starea și poți economisi timp și bani proporțional, ca alternativă suplimentară la orele petrecute în cameră.

    Mai jos arătăm sprintul lui Obi Obadike.

    sprint arde grăsime trist nu poate pierde in greutate

    Făcând-o de trei ori pe săptămână, luând cel puțin o zi liberă între zilele de antrenament, veți avea rezultate spectaculoase în câteva săptămâni. Mergând înapoi la linia de start este timpul de odihnă.