Legătura dintre somn si slăbire

Poate deprivarea de somn împiedică pierderea în greutate. Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul

Legatura dintre somn si greutatea corporala

Pagina principala Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul O greutate nesănătoasă poate afecta bunăstarea unei persoane în diferite moduri. De aceea, mulți oameni fac un efort conștient pentru a pierde excesul de greutate corporală. Dar, se dovedește că un factor ascuns - tiparele de somn - ar putea împiedica cu ușurință aceste eforturi.

  • Lifestyle Desi putina lume stie, unul dintre factorii esentiali pentru sanatate il reprezinta somnul - calitatea si cantitatea sunt ambele importante.
  • Abs pierde burta gras
  • Politica De Confidențialitate De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate Vrei să slăbești în timp ce dormi?

Un nou studiu arată că somnul neregulat și de calitate slabă poate împiedica oamenii să piardă cu greutate nedorită. Potrivit datelor pe care Institutul Național de Diabet și Boli Digestive și Rinice le-a citat, în Statele Unite, mai mult de unul din trei adulți sunt supraponderali.

Același dieta de slabire diabet este valabil și pentru obezitate - mai mult de un adult din trei din SUA trăiește cu această afecțiune, care îi poate predispune la alte probleme de sănătate, inclusiv diabetul și bolile de inimă.

Cu toate poate deprivarea de somn împiedică pierderea în greutate, o greutate nesănătoasă nu este singura problemă care amenință bunăstarea oamenilor din SUA și din alte părți.

  • Ai grijă să mănânci sănătos, te antrenezi, dar numerele de pe cântar tot continuă să crească?
  • Nivel de pierdere în greutate
  • Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului.

Lipsa somnului de bună calitate provoacă, de asemenea, probleme oamenilor din întreaga lume. Deși adulții au nevoie de cel puțin 7 ore de somn neîntrerupt pe noapte pentru a se simți odihniți, mulți indivizi nu sunt în măsură să realizeze acest ideal.

180 de lire sterline pierde in greutate

Un somn insuficient, susțin studii recente, poate afecta circulația, aspectele memoriei și chiar relațiile noastre sociale. Acum, un studiu care apare în International Journal of Obesity a găsit o legătură între somnul insuficient sau perturbat și o altă problemă - pierderea în greutate.

Ei vor să îi spun doar câte calorii să mănânce, cât să se antreneze și ce arzătoare de grăsime să ia. Dar răspunsul nu este atât de simplu, tocmai de aceea răspunsul meu este mai complex, pentru că trebuie să explic relația între hormoni și slăbire, influența stresului asupra pierderii din grăsime, de ce este o pierdere de timp să numeri caloriile, de ce trebuie să bei multă apă, să mănânci sănătos și organizat, sa faci mișcare regulată etc.

Rezultatele au arătat că persoanele supraponderale care nu dormeau bine au slăbit mai puțin decât colegii lor care nu aveau probleme de somn. Cercetarea provine de la Unitatea de nutriție umană a Universității Rovira i Virgili din Tarragona, Spania și alte instituții colaboratoare.

aplicația app camera de slimming

Jordi Salas-Salvado și colegii săi. Rezultatele cercetării actuale fac parte din acest proces în curs. În cercetarea actuală, prof.

pierderea în greutate bombă

Salas-Salvadó și colegii săi au analizat datele medicale ale 1. Toți acești participanți erau supraponderali sau aveau obezitate la momentul inițial și aveau, de asemenea, sindrom metabolic, un grup de factori de risc pentru sănătate care includ hipertensiune arterială hipertensiune arterialăniveluri crescute de insulină hiperinsulinemietoleranță scăzută la glucoză și niveluri anormale de lipide din sânge dislipidemie.

De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate

Pe tot parcursul anului, acești voluntari au participat la un program intensiv de slăbire care a inclus urmarea unei diete mediteraneene cu conținut scăzut de calorii, creșterea nivelului de activitate fizică și participarea la sesiuni de sprijin comportamental care au avut ca scop îmbunătățirea obiceiurilor și stilului de viață.

Anchetatorii au observat orice modificare a greutății corporale și a grăsimii corporale adipozitate pe tot parcursul anului. De asemenea, au monitorizat tiparele de somn raportate de participanți.

cum îmi pierd grăsimea de sân

La sfârșitul perioadei de studiu, prof. Salas-Salvadó și echipa au constatat că participanții care, la momentul inițial, au raportat că nu dorm în același număr de ore în fiecare noapte - un fenomen numit variabilitate ridicată a somnului - pierduseră mai puțin în greutate după un an.

slim în jos win 7

În plus, rezultatele au arătat că persoanele care au avut tendința de a dormi mai puțin de 6 ore în fiecare noapte au avut o reducere mai mică a circumferinței taliei decât cele care au dormit ore.