Cum să setați obiectivele de scădere în greutate

Pierderea în greutate stabilirea obiectivelor, Stabilirea obiectivelor săptămânale de pierdere în greutate - Account Options

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este probabil unul dintre pașii mai dificili ai unui program de scădere în greutate.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani Cum să setați obiectivele de pierdere în greutate 5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine Cum de a începe o astfel de transformare Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară Modificarea dietei pentru pierderea în greutate Obiective pe termen scurt pentru pierderea în greutate Pierderea în greutate și gestionarea unei greutăți sănătoase pot ajuta la scăderea unor lucruri precum apneea în somn și la un risc crescut pentru afecțiuni cronice de sănătate, crește-ți energia și te poate ajuta să te simți mai bine în general. Cu toate acestea, multe programe alimentare disponibile comercial sunt greu de urmat sau sunt prea scumpe.

Cât de mult trebuie să pierzi și cum calculezi numărul ăsta? Modul în care majoritatea dintre noi se apropie este alegerea unui număr bazat pe ceea ce am folosit pentru a cântări sau, probabil, ceea ce am dorit întotdeauna să cântărească, dar este un obiectiv realist? Dacă pierdeți din greutate pentru sănătatea dvs. Dar dacă aveți ceva mai specific în minte ca o anumită dimensiune de îmbrăcăminte pe care doriți să o potriviți? Problema este că nu există într-adevăr o greutate stabilită care să echivaleze cu o dimensiune a îmbrăcămintei și, pentru femei, mărimile de îmbrăcăminte diferă de la companie la companie.

Deci, care este răspunsul la toate aceste întrebări?

Mind Shaping - Stabilirea obiectivelor - Andy Szekely

Primul pas este să învățați cum să setați obiectivele de scădere în greutate care să poată măsura efectiv. Cheia pentru stabilirea obiectivelor de scădere în greutate este de a respecta standardul de setare a obiectivelor, ceea ce înseamnă că este neest să fie SMART.

ecoslim italia

Un obiectiv inteligent este: specific, măsurabil, realizabil, realist și tangibil. Du-te tot drumul înapoi la elementele de bază și începe prin a imagina dacă într-adevăr trebuie să piardă în greutate.

Ai nevoie să scapi de greutate? Dacă vorbești cu majoritatea oamenilor, probabil că vei găsi că toată lumea simte că au nevoie să piardă în greutate, chiar și oamenii care par să aibă o greutate sănătoasă.

Deseori, obiectivele noastre de scădere în greutate se bazează pe ceea ce credem că ar trebui să arătăm mai degrabă decât ceea ce este rezonabil pentru corpurile noastre chiar acum. Există parametri largi de utilizat pentru a afla dacă trebuie să pierdeți în greutate, dar, în general, un candidat pierderea în greutate stabilirea obiectivelor pierderea în greutate poate avea următoarele caracteristici: Un IMC de peste 25 Un raport talie-șold mai mare de 0,8 pentru femei și mai mare de 1,0 bărbați O circumferință abdominală de peste 35 de centimetri la femei și 40 centimetri la bărbați Desigur, acestea nu sunt singurele indicii care ne spun că trebuie să scăpăm în greutate.

Există acele indicații enervante cum ar fi hainele strânse, ieșirea din respirație făcând activități simple sau urcând pe o scară pentru prima dată în timp. Cu toate acestea, înainte de a vă stabili obiective bazate pe ceea ce credeți că ar trebui să cântăriți, discutați cu medicul dumneavoastră. El sau ea va avea, de obicei, acces la grafice înălțime-greutate sau alte resurse care vă pot ajuta să găsiți o gamă sănătoasă de greutate pentru tipul corpului dumneavoastră.

Stabilirea obiectivelor Dacă ați stabilit că este necesar să pierdeți în greutate, următorul pas este să stabiliți un obiectiv rezonabil pentru pierderea în greutate. Există o serie de factori care afectează greutatea, deci este mai bine să luați rezultatele pe care le obțineți cu un bob de sare.

Stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate

De exemplu, IMC este afectat de cât de mult aveți mușchii De fapt, mulți experți sugerează că IMC poate fi foarte înșelătoare și poate fi mai bine să utilizați raportul talie-șold pentru a vă stabili obiectivele.

Un alt mod de a face acest lucru este să vă concentrați mai puțin pe o greutate țintă și mai mult pe luarea de alegeri sănătoase în fiecare zi pentru a vă pierderea în greutate stabilirea obiectivelor calorii.

O modalitate de a vă uita la aceasta este cea mai mică greutate durabilă. În acest caz, ați crea un deficit de calorii cu dietă și exerciții fizice și lăsați-vă pierderea în greutate stabilirea obiectivelor să răspundă la aceasta în timp. În cele din urmă, vei ajunge la o greutate pe care o poți susține și o să te simți bine. Fa un plan Cu toate acestea vă stabiliți obiectivele de pierdere în cum să ardeți grăsimea corporală inferioară, ar trebui să înregistrați acest obiectiv și apoi să faceți un plan pentru a ajunge la el.

Uitați-vă obiectivul obiectiv: este specific, măsurabil, realizabil, realist și tangibil?

Cum să setați obiectivele de scădere în greutate

Iată un exemplu pentru a vedea cum funcționează: Maria are o înălțime de 5'7 "și cântărește de kilograme. În conformitate cu calculatoarele de mai sus, IMC-ul ei este de 25,1, care se încadrează în categoria" excesului de greutate ".

umezeală umedă

Obiectivul Mariei : să pierdeți 10 kilograme în 12 săptămâni. Pentru a face acest lucru, va trebui să taie sau să exercite de calorii în fiecare zi. Folosind o combinație de dietă și exercițiu este cel mai bun mod de a pierde în greutate de la dieting de-a lungul poate duce la pierderea masei musculare.

Masa musculară pierderea în greutate stabilirea obiectivelor mai activă din punct de vedere metabolic decât grăsimea, deci doriți să păstrați tot musculatura pe care o aveți și să adăugați mai mult la formarea de forță. Planul lui Mary de a-și atinge obiectivele: Înlocuiți-o dimineața Egg McMuffin de calorii cu un castron de fulgi de ovăz aproximativ de calorii. Înlocuiți o cocs de calorii cu apă spumante 0 calorii. Mers pe jos timp de cel puțin 30 de minute la 3,0 mph 3 zile pe săptămână aproximativ de calorii arse.

Forța de tren 2 zile pe săptămână timp de 30 de minute aproximativ de calorii arse Calorii totale arse în fiecare zi: - în funcție de exerciții. Privind la acest exemplu, puteți vedea că acestea sunt schimbări destul de modeste. Mary nu își reînnoiește întreaga dietă, ci doar alege câteva lucruri pe care le poate schimba pentru a începe. Ce este interesant este faptul că, pe măsură ce continuă cu comportamentele sale sănătoase, va începe să facă și mai mult, nu doar pentru că dorește să piardă în greutate, ci pentru că se va simți mai bine, mai puternică și mai încrezătoare.

Încearcă să îți defalci obiectivele în anumiți pași ca acesta și să urmărești progresul. Nu uitați să ajustați pierderea în greutate stabilirea obiectivelor oricând doriți.

Stabilirea obiectivelor săptămânale de pierdere în greutate - Account Options

Dacă găsiți că nu pierdeți greutatea cât de repede ați crezut și acest lucru este foarte normalschimbați-vă greutatea țintă sau durata de timp până la atingerea acesteia. Amintiți-vă că obiectivul dvs.

pierderea în greutate și retenția de lichide

ACE Fit Informații de fitness. Un studiu deschis al unei intervenții comportamentale bazate pe acceptare pentru scăderea în greutate. Practici cognitive și comportamentale.

rm3 pierdere în greutate tucson az

Related Content.