Pas pe scară

În mișcare continuă să piardă în greutate. Continuați-vă regimul de exerciții

Revista Time a raportat că 13 din 14 concurenți ai Cel mai mare ratat a câștigat mai multă greutate înapoi după câteva luni. De fapt, dr. Sa incepem. Cunoaște-ți motivul Shutterstock Dacă doriți să respectați un plan de dietă, trebuie să vă amintiți ce v-a motivat să urmați o dietă strictă.

Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință

Este important să vă gândiți la forța motrice - doriți să arătați mai bine, să puteți purta un bikini, să alergați un maraton, să vă slăbiți pentru un eveniment viitor sau pur și simplu să fiți sănătos. Fără un motiv, nu veți putea atinge greutatea țintă.

Stabiliți obiective realiste Apoi, trebuie să vă stabiliți obiective realiste și să vă notați și obiectivele. Stabiliți obiective mai mici, astfel încât să le puteți atinge pe rând.

în mișcare continuă să piardă în greutate

Și înainte de a-ți da seama, vei atinge greutatea țintă. Acordați-vă un termen limită și nu scrieți un număr în lire sterline pe care nu îl veți putea atinge. Încercarea de a pierde 10 kilograme într-o săptămână este nerealistă și, chiar dacă înfometezi, nu vei putea pierde atât de mult în greutate într-un timp atât de scurt. Ca urmare, veți fi demotivați și puteți fi deraiat din călătoria dvs.

Verifică-ți în mișcare continuă să piardă în greutate și greutatea corpului Shutterstock Verificați-vă greutatea și efectuați o analiză a compoziției corporale BCA. Greutatea dvs. Și BCA vă va oferi o măsură din cantitatea de grăsime și mușchi din care este compus corpul dumneavoastră.

Acestea vă vor ajuta dieteticianul sau antrenorul să înțeleagă ce fel de dietă și rutină va fi cea mai bună pentru dvs.

Ai un indiciu vizual Un indiciu vizual poate fi cea mai bună motivație. Îi poți cere prietenului să te ajute sau să o facă singur. Stați în fața unei oglinzi și dați clic pe fotografiile din față, ambele părți și din spate. Comparați aceste fotografii cu fotografiile pe care veți face clic după două săptămâni. Acest lucru vă va ajuta și are grăsimea saturată să vă ajute să pierdeți în greutate va arăta cum să rămâneți motivați la o dietă.

Planificați-vă dieta Shutterstock Știu, planificarea dietei tale este o responsabilitate suplimentară, dar crede-mă, nu este.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Nu trebuie să planificați o săptămână întreagă. Planificați o zi.

Obțineți toate ingredientele sănătoase pentru mesele de mâine și pregătiți-vă mesele în avans pentru a economisi timp. Planificarea dietei vă va împiedica să vă lăsați alimentele nesănătoase. Nu alegeți diete drastice Dietele fanteziste sunt fanteziste, nu practice, mai ales dacă este vorba de o dietă pe care nu o veți putea susține o perioadă lungă de timp.

Alegeți o dietă pe care să o puteți integra cu ușurință în viața de zi cu zi fără a fi nevoie să luați măsuri drastice. Pierderea în greutate este o schimbare a stilului de viață și, cu cât pierzi în greutate mai încet, cu atât șansele sunt mai mari să menții pierderea în greutate. Cum să alegi un stil de viață mai sănătos? Aflați în punctele menționate mai jos. Aruncați alimente nesănătoase Shutterstock Acesta este unul dintre cei mai importanți pași pe care trebuie să-i faceți dacă doriți să slăbiți.

Dacă aveți mâncare junk în casă, veți ajunge să o consumați la un moment dat, ceea ce vă va face dificil să vă țineți planul strict de dietă.

în mișcare continuă să piardă în greutate

Așadar, aruncați alimentele nesănătoase din bucătăria dvs. La rândul său, aceasta va deveni încet o parte a stilului tău de viață.

Noua tehnică pentru slăbit, ce amplifică efectele dietelor obișnuite

Antrenament cu un partener sau un grup Shutterstock Lucrul cu un grup sau un partener de antrenament ajută întotdeauna. Vă menține motivat și concentrat și nu vă simțiți ca o muncă suplimentară. De fapt, exercitarea cu un partener face exercițiul mai plăcut și mai eficient. Dacă nu aveți un partener de antrenament, puteți cere antrenorului dvs. Mănâncă acasă Mâncarea gătită acasă este cea mai bună.

Veți putea să verificați caloriile pe care le consumați, să controlați porțiile și să mâncați sănătos tot timpul. Fapt amuzant: mâncarea sănătoasă nu durează mult timp pentru a găti. Puteți găti o masă delicioasă în doar 30 de minute!

în mișcare continuă să piardă în greutate

Aflați modalități de a vă face alimentele sănătoase utilizând ingredientele potrivite și uleiurile sănătoase pentru inimă, consumând mai puțină sare etc. Dacă pierderea în greutate se oprește, nu mori de foame!

  1. Politica De Confidențialitate Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință Menținerea pierderii în greutate poate fi mai dificilă decât pierderea ei, dar nu este imposibil.
  2. Pierderea în greutate vblock
  3. 30 de moduri de a pierde în greutate și de a-l ține departe - Pierdere În Greutate

Shutterstock Când începeți să urmați o dietă, veți pierde multă greutate în primele zile. Arderea grăsimilor durează mai mult și este un proces lent. Dacă crezi că pentru a accelera pierderea în greutate, trebuie să mori de foame, te înșeli. Deci, vei crește în greutate în loc să o pierzi. Respectați-vă planul strict de dietă.

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine. Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit. Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou.

Dacă credeți că scăderea în greutate a scăzut, discutați cu un dietetician și un antrenor pentru a afla ce modificări de regim nutrițional și exercițiu aveți nevoie.

Nu mâncați în exces Controlul porțiunilor este o necesitate dacă doriți să respectați un plan de dietă. Dacă doriți să vă delectați cu un desert, asigurați-vă că mâncați mai puțin sau cheltuiți energia antrenându-vă. De asemenea, de multe ori, nu ne dăm seama că mâncăm în exces.

Fără să fiți conștienți, veți consuma mai multe calorii și veți câștiga în greutate chiar înapoi. Asigurați-vă dieta ca dovadă de călătorie Shutterstock Aveți planuri de călătorie și vă întrebați cum să în mișcare continuă să piardă în greutate o dietă pe care o continuați?

Ei bine, acest lucru poate fi îngrijit dacă chiar doriți. Faceți câteva cercetări și identificați restaurantele care servesc mâncare sănătoasă. Solicitați bucătarului hotelului dvs. Deși nu există niciun rău în degustarea bucătăriei locale, dacă știți că ați consumat mai mult, faceți mișcare pentru a arde caloriile suplimentare. Luați-vă mâncarea sănătoasă la petrecere Petreceti tare, dar nu acordati nici o atentie alimentelor nesanatoase bogate in calorii - inclusiv alcoolului.

Luați-vă mâncarea sănătoasă, împărtășiți-o cu alții, luați o înghițitură de suc de fructe de casă, vorbiți și dansați. Vă puteți distra minus alcoolul. Dar dacă trebuie să beți, rămâneți să savurați un pahar de vin. Bea apă dacă ți-e foame prea curând Shutterstock Să rămâi hidratat este ceea ce trebuie să urmezi ca religia dacă vrei să slăbești.

Apa ajută la menținerea homeostaziei și a pH-ului intern și elimină toxinele.

Cele mai bune 20 de strategii pentru a respecta o dietă pentru a pierde în greutate

La rândul său, aceasta stimulează metabolismul și alte funcții ale corpului. Dacă vă este foame în decurs de o oră de la masă, beți apă. Acest lucru se datorează faptului că, de multe ori, credem că ne este foame când simțim de fapt sete.

Ia o masă echilibrată Există mai multe diete care vă cer să vă concentrați asupra unui anumit grup de alimente pentru a pierde în greutate. Aceste diete funcționează, dar rezultatele sunt pe termen scurt. Crești în greutate înapoi, iar apoi devine prea mult o sarcină pentru a reveni la aceeași dietă. Ei bine, iată ce ar trebui să faci. Ia o masă echilibrată. Farfuria dvs.

în mișcare continuă să piardă în greutate

Acest lucru nu se va simți ca o schimbare drastică a obiceiurilor de masă și va ajuta la pierderea lentă în greutate pe care o veți putea menține. Nu te îndrăgosti de fructe Shutterstock Fructele sunt bune, dar într-o cantitate limitată. Fructele au zahăr cu fructoză, care, dacă consumi prea mult, se va păstra sub formă de grăsime. Deci, bea apă sau ceai verde pentru a-ți reduce durerile de foame.

Account Options

Evitați fructele care au un indice glicemic ridicat. De asemenea, nu consuma prea multe fructe dintr-o dată.

în mișcare continuă să piardă în greutate

Combinați antrenamentul cardio și de forță Cardio, HIIT și antrenamentul de forță vă vor ajuta să respectați un plan de dietă. Când vă antrenați, ardeți grăsimi și construiți mușchi. Știți durerea de a face 3 seturi de 30 de genuflexiuni cu bucle bicep sau de a face 50 de burpee. Acest lucru vă va împiedica să consumați junk, ceea ce vă împiedică să fiți în formă și activ. Când mâncați curat, veți observa automat o rezistență crescută și veți iubi noul corp agil și potrivit.

Verifică-ți progresul Shutterstock Dacă nu vă verificați progresul în fiecare săptămână, nu veți ști dacă dieta funcționează sau nu.

Verifică-ți greutatea în fiecare săptămână și dă clic pe imaginile corpului tău la fiecare două săptămâni. De asemenea, efectuați BCA în fiecare lună.

Dacă dieta funcționează pentru dvs. Cu toate acestea, dacă planul de dietă nu funcționează, puteți consulta dieteticianul și antrenorul.