3 MODURI DE A PIERDE 7 KILOGRAME DE GREUTATE îN 2 SĂPTĂMâNI - ENCICLOPEDIE -

Modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni

Cu toate acestea, majoritatea dintre ei vă vor face foame și nemulțumiți. Când oamenii taie carbohidrații, pofta de mâncare scade și pierd în greutate. În cazul în care este foarte mult ca dulce, puteți în a pierde în greutate sau cina de până În acest caz, nu mănânci mult. Există o multitudine de metodologii de cât de repede a pierde in greutate la 10 kg, printre care dieta, exercitiile fizice, procedurile de la salon, o intervenție chirurgicală.

Avertizare Dacă doriți să slăbiți 7 kg în 2 săptămâni sau 3,5 kg pe săptămână, va trebui să creați un deficit zilnic de aproximativ 3. Pentru techni slimming realiza acest lucru, va trebui să urmați o dietă săracă în calorii și să faceți o mulțime de exerciții energice în fiecare zi.

Deci, de fapt, această acțiune nu este recomandată. Pierderea de 0,5 slimming fall tinute la 1 kg de greutate pe săptămână este considerată mai sănătoasă. Acest lucru necesită să arzi cu aproximativ Cu toate acestea, dacă totuși doriți să slăbiți rapid pentru un eveniment care nu poate fi amânat, există mai multe moduri în care puteți încerca să măriți cantitatea de greutate pe care o puteți pierde.

Reduceți aportul zilnic de calorii pentru a deveni un deficit și mișcați-vă mai mult corpul pentru a crește numărul de calorii pe care le ardeți în fiecare zi. Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele, vă puteți schimba stilul de viață într-un mod mai sănătos.

Etapa Metoda 1 din 3: ajustarea dietei Urmăriți alimentele pe care le consumați folosind aplicația sau jurnal alimentar. Pentru a păstra un deficit caloric, urmăriți tot ce mâncați. Cel mai bun mod de a face acest lucru este utilizarea unui jurnal alimentar sau a unei aplicații.

Țineți evidența a tot ceea ce consumați folosind un jurnal alimentar sau o aplicație. Dacă ești femeie, urmărește aproximativ 1. Țineți evidența a ceea ce mâncați și beți imediat după ce ați mâncat, astfel încât să nu o uitați. Sau, dacă știți deja ce veți mânca, înregistrați alimentele într-o aplicație de urmărire înainte de a le consuma. Poate fi, de asemenea, util pentru reglarea caloriilor și distribuirea lor uniformă între alimentele și gustările pe care le consumați.

Amintiți-vă, nu contează dacă urmați o dietă săracă în carbohidrați sau săracă în grăsimi.

atunci când încep să-și piardă în greutate solduri - pierde in greutate rapid si gustos

Ambele metode de slăbire sunt la fel de eficiente. Așadar, alegeți opțiunea cea mai potrivită pentru dvs.

modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni

Consumați porții de legume și fructe la fiecare masă. Fructele și legumele au un conținut mai scăzut de calorii decât alte alimente și sunt sățioase, deoarece sunt bogate în fibre. Consumând mai multe legume și fructe la fiecare masă, puteți reduce caloriile și elimina foamea într-un mod sănătos. Umpleți jumătate farfuria cu fructe sau legume la fiecare masă.

De exemplu, puteți mânca 2 căni de pepene galben cu pâine prăjită și ouă dimineața și salată legume într-un castron cu supă minestrone Supă italiană groasă la prânz. La cină, vă puteți bucura de două căni de legume aburite cu orez brun și piept de pui fără piele.

Bacsis: Nu adăugați ulei sau unt la legume, deoarece acestea pot crește numărul de calorii din dietă. Încercați să condimentați legumele cu ierburi, oțet, condimente și suc de lămâie.

Includeți porții de lapte cu conținut scăzut de grăsimi în fiecare zi.

modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni

Consumul de lactate cu conținut scăzut de grăsimi în efortul de a reduce caloriile ce ar trebui să mănânci pentru a pierde în greutate dovedit că reduce greutatea.

Adăugați porții de lapte cu conținut scăzut de grăsimi, iaurt sau brânză la alimentele pe care le consumați în fiecare zi. Creșteți metabolismul consumând alimente picante. Capcaisina din alimentele picante poate crește metabolismul, ceea ce vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să îl mențineți.

Includeți ardei iute roșii, salsa Sos fierbinte mexican și condimente făcute din ardei iute pentru a adăuga niveluri de capcaisină la alimente. De exemplu, puteți săbiți niște piper Cayenne cu ceapă pentru a face un sos de chili, adăugând două linguri salsa picant pe burrito mâncare tipic mexicanăsau stropind felii de ardei cayenne pe pui la grătar.

3 MODALITĂȚI DE A PIERDE 7 KILOGRAME DE GREUTATE îN 2 SĂPTĂMâNI - ENCICLOPEDIE -

Înlocuiți alimentele bogate în calorii cu opțiuni cu conținut scăzut de calorii. Modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni mică modificare se poate adăuga la aportul zilnic total de calorii. Dacă caloriile suplimentare pe care le consumați provin din băuturi, treceți la apă simplă sau alte opțiuni cu conținut scăzut de calorii.

Obțineți-l cu aceste de moduri diferite și simple, care vă vor conduce la succes, făcându-vă să arătați fabulos de bine. Cu siguranță, ai fost vreodată dezamăgit pentru că ai găsit rutine de exerciții și diete care, în cele din urmă, au ajuns să fie contraproductive pentru tine.

Dacă mâncați frecvent gustări cu conținut redus de nutrienți pe tot parcursul zilei, înlocuiți bomboanele și chipsurile cu legume și fructe proaspete. Băuturile sunt principala cauză a excesului de calorii. Acordați atenție cantității de băuturi răcoritoare, sucuri și alte băuturi zaharoase pe care le consumați pe tot parcursul zilei. Dacă beți aproximativ ml de sodă și suc în fiecare zi, puteți scăpa de aproximativ de calorii suplimentare trecând la apă simplă.

Cele mai bune sfaturi nutriționale pentru pierderea în greutate

Încercați o dietă rapidă postul intermitent pentru a pierde o cantitate mai mare de greutate. S-a demonstrat că dieta de post te ajută să slăbești mult. Pentru a urma o dietă de post, programați orele de masă, astfel încât să mâncați doar 8 sau 10 ore în fiecare zi în același timp. După aceea, nu mâncați deloc între ultima masă și începutul mesei a doua zi. De exemplu, dacă ora setată pentru masă este de la la în fiecare zi, atunci puteți lua micul dejun la a. Metoda 2 din 3: Pierde în greutate prin exerciții Mutați-vă mai mult pe parcursul zilei, astfel încât să puteți arde multe calorii.

Rămâneți activ vă poate ajuta să ardeți multe calorii și să pierdeți în greutate. Chiar și mici adăugiri la activitatea fizică obișnuită pot fi utile. Puteți crește numărul total de calorii pe care le ardeți în fiecare zi cu următoarele: Mergeți sau mergeți cu bicicleta în timp ce efectuați comisioane Parcați vehiculul departe de destinație Coborâți din autobuz într-un loc la o anumită distanță de destinație și continuați pe jos.

Folosiți scările în locul liftului A face săritură sau Genuflexiune în timpul pauzelor comerciale la emisiuni TV Urmăriți de minute de exerciții cardiovasculare moderate în fiecare săptămână. Aceasta este cantitatea minimă recomandată pentru starea generală de sănătate. Cu toate acestea, această cantitate minimă poate fi utilizată pentru a pierde în greutate.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile

Alegeți tipul de exercițiu care vă place să faceți și faceți-l în fiecare zi. De exemplu, încercați să mergeți pe jos, să mergeți cu bicicleta sau să alergați dacă vă bucurați de modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni în aer liber. Dacă preferați să vă exercitați sala, utilizați mașina pierdere în greutate poconos pa eliptic, ia un curs de aerobic sau încearcă să înoți.

Bacsis: Amintiți-vă că exercițiile pot fi împărțite în părți mai mici dacă nu le puteți face pe toate simultan în fiecare zi. Încercați să faceți exerciții fizice timp de 10 minute fiecare de 3 ori, sau de 15 minute de două ori pentru a înlocui cele 30 de minute de antrenament non-stop. Include antrenament de forță pentru construiți cantități mari de mușchi.

Mai multă masă musculară vă va ajuta să ardeți multe calorii chiar și atunci când dormiți.

Povești de succes de la cei care stau acolo

Faceți două sesiuni de antrenament de forță de de minute pe săptămână și lucrați toate grupele musculare majore din fiecare sesiune. Aceasta include mușchii brațelor, picioarelor, stomacului, spatelui, feselor, pieptului și umerilor.

modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni

Puteți ridica greutăți pentru a construi mușchi sau puteți folosi o frânghie elastică banda de rezistență sau exerciții de ridicare a corpului pentru a construi forța. Alegeți opțiunea care vi se potrivește cel mai bine.

cum să piardă în greutate

Încercați să faceți antrenamente la intervale de intensitate mare pentru a arde mai multe calorii. Antrenament la intervale de intensitate mare, cunoscut și sub numele de HIIT antrenament la intervale de intensitate marealternează exerciții cardiovasculare de intensitate moderată și mare.

  • Dieta plus exercițiu echivalează cu scăderea în greutate sănătoasă Fie că te îndrepți spre o nunta mare sau reuniune școlară sau vrei doar să te uiți.
  • MODURI NATURALE DE A PIERDE 5 KILOGRAME ÎN 3 SĂPTĂMÂNI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  • 10 modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni |

Prin alternarea diferitelor niveluri de intensitate a exercițiilor, puteți construi rezistență și arde un număr mai mare de calorii. De exemplu, încercați să mergeți 4 minute, apoi să faceți jogging timp de 4 minute, apoi să mergeți încă 4 minute și așa mai departe. Faceți 2 niveluri diferite de intensitate a exercițiului timp de 30 de minute în total.

Multe sala care oferă clase HIIT.

modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni

Încercați să urmați unul pentru un exercițiu provocator. Metoda 3 din 3: Schimbarea stilului de viață Limitați băuturile alcoolice.

3 MODALITĂȚI DE A PIERDE 7 KG DE GREUTATE îN 3 SĂPTĂMâNI - ENCICLOPEDIE -

Alcoolul se adaugă doar caloriilor goale și crește pofta de mâncare, ceea ce te face să mănânci mai mult decât de obicei. Dacă sunteți femeie, limitați consumul de alcool la cel mult 1 băutură pe zi sau 2 băuturi dacă sunteți bărbat. O băutură este de ml de bere, ml de vin sau 50 ml de băutură foarte alcoolică. Bea apă ori de câte ori îți este sete.

Iată 5 sfaturi ușor de urmat, dar eficiente, pentru a pierde grăsimea din burtă. Exercițiile fizice sunt prea dificile și durează prea mult până să observi un progres. Deci, ce ar trebui să fac?

Dacă rămâi hidratat, corpul tău nu va confunda setea de foame o afecțiune care te poate face să vrei să mănânci în exces sau să mănânci în exces atunci când corpul tău nu are de fapt foame. În schimb, bea apă pe tot parcursul zilei și ori de câte ori transpiri pentru a-ți menține corpul hidratat. Purtați întotdeauna o sticlă de băutură reumplută cu dvs.

modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni

Bacsis: Dacă nu vă place gustul apei plate, adăugați o pană de lămâie, niște fructe fructe de padure felii proaspete sau de castravete pentru a-l face mai gustos fără a adăuga multe calorii. Dormi ore în fiecare noapte. Odihnă adecvată vă poate ajuta corpul să decidă cele mai bune tipuri de alimente de mâncat. De asemenea, vă oferă energie corpului, astfel încât să puteți rămâne cu rutina de antrenament.

Du-te la culcare la aceeași oră în fiecare seară și trezește-te la aceeași oră în fiecare dimineață, astfel încât programul tău să fie organizat. Unele lucruri pe care le puteți face pentru a vă face să dormiți mai bine includ: Opriți dispozitivele electronice cu 30 de minute înainte de culcare Evitați cofeina după-amiaza și seara Păstrează dormitorul întunecat, răcoros și liniștit Folosirea dormitorului doar pentru a dormi și a nu mânca, a lucra sau a deconta facturile în pat.