Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului

Acasă Enciclopedie Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului Gră imea din partea uperioară a corpului poate fi îndepărtată în diferite moduri. Trebuie ă faceți exerciții aerobice pentru a arde gră imile. Dacă vrei ă con truiești mușchi și ă pierzi gră Conţinut: Avertizare Grăsimea din partea superioară a corpului poate fi îndepărtată în diferite moduri. Trebuie să faceți exerciții aerobice pentru a arde grăsimile. Dacă vrei să construiești mușchi și să pierzi grăsime în spate, antrenează-ți pieptul, brațele și mușchii spatelui.

Asigurați-vă munca grea în timp ce vă exercitați sala centrul de fitness nu-l risipește mâncând o dietă sănătoasă. Etapa Metoda 1 din 4: Faceți aerobic pentru a arde grăsimi Alocați timp pentru exercitarea cu alerga dacă nu poți exersa mai departe sala.

Pentru cei dintre voi care doresc să facă mișcare, dar nu au timp să exerseze folosind o bicicletă staționară sau o mașină canotaj în sala, o modalitate de a practica aerobic este rularea. Obișnuiește-te să alergi timp de de minute de 3 ori pe săptămână.

Nu vă concentrați asupra vitezei în care alergați, atâta timp cât vă puteți deplasa mai repede decât mersul pe jos. Alergatul este un exercițiu aerob cu impact ridicat. Dacă aveți probleme la picioare sau la genunchi, alegeți un alt sport. Faceți sport cu impact redus cu bicicleta. Acest exercițiu oferă aceleași beneficii ca alergatul, dar impactul asupra picioarelor este mai mic.

cum să pierdeți în greutate cu greutăți

Vă puteți antrena cu bicicleta staționară sau puteți merge cu bicicleta în aer liber timp de de minute de 3 ori pe săptămână. Dacă bicicleta se simte foarte ușoară în timp ce pedalezi, crește rezistența reglând bicicleta sau bicicleta staționară pe care o folosești.

Cea mai buna cale de a scapa de grasimea suplimentara! Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului Adevarul despre grasimea abdominala Pierde grasimea superioară a corpului În mâinile nevoii de a lua gantere. Arde grăsime din partea superioară a corpului Ce este o pastila de dieta sigura ceainic cu ceai de ardere grasime. Transformarea Mea - Strategie pentru slabit somonul ajută la arderea grăsimilor Arde grăsime și devine mare cum să reduci grăsimea în mod natural acasă arsură de grăsime din burtă medicament.

Luați timp să înotați pentru a vă antrena bine corpul. Înotul este benefic pentru antrenarea mușchilor din tot corpul și arderea multor calorii. Puteți alterna stilul liber sau alt stil, cum ar fi fluture, brață sau spate alternativ. Reglați durata exercițiului fizic cu condiția fizică, dar începeți să vă exercitați înotând de minute, 3 zile pe săptămână.

Faceți sporturi cu impact redus pe jos. Dacă ați fost rănit sau nu ați putut face mișcare suficient de mult timp, mersul pe jos este o modalitate excelentă de a face exerciții aerobice. Obișnuiește-te să mergi de minute de ori pe săptămână. Puteți merge în parc, folosiți banda de alergat, sau pe pistă în timp ce exersați pe sala.

Modalități de a pierde grăsimea superioară a corpului, Arde grăsimea piciorului superior

Alegeți exerciții aerobice care vă plac și faceți-le regulat. Luați timp pentru a face exerciții aerobice timp de de minute pe zi de ori pe săptămână. Puteți face același exercițiu de fiecare dată sau îl puteți schimba în fiecare zi. De exemplu, dacă doriți să faceți aerobic în fiecare luni și miercuri, ambele zile pot fi umplute cu mersul pe jos sau în fiecare luni pe care mergeți și apoi înotați în fiecare miercuri. Modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului 2 din 4: Exercitarea pieptului și brațelor Fă-o presă pe bancă folosind gantere pentru a antrena mușchii pectorali.

Așezați-vă pe spate pe o bancă pentru antrenamente cu greutăți sau pe podea. Țineți gantera peste piept, 1 ganteră într-o mână. Întindeți palmele la lățimea umerilor și pozițiile lor orientate una față de cealaltă. Întoarceți palmele astfel încât acestea să fie orientate înainte, astfel încât antebrațele și brațele să formeze un unghi de 90 °. În timp ce expiri, ridică ganterele folosind forța musculară a pieptului.

Îndreptați-vă coatele pe măsură ce gantera atinge cea mai înaltă poziție, apoi respirați profund o clipă. Coborâți ganterele încet în timp ce inspirați. Faceți această mișcare de 3 seturi de câte ori fiecare. De exemplu, dacă greutatea maximă pe care o poți ridica 1 set este de 5 kg, folosește 3 kg de greutate atunci când faci mișcare regulată.

Dacă sarcina utilizată se simte foarte ușoară, calculați din nou greutatea necesară făcând testul și apoi reglați greutatea sarcinii utilizate. Fă-o presă pe umăr cu o mână pentru a mări tricepsul. Stați cu picioarele depărtate aproape la lățimea umerilor. Țineți gantera alături, 1 ganteră cu 1 mână. Ridicați mâna dreaptă la nivelul umărului cu palmele îndreptate în față. Aceasta este poziția de plecare pentru practică.

În timp ce expirați, ridicați ganterele în timp ce vă extindeți brațul drept în sus. Faceți o scurtă pauză și apoi coborâți încet ganterele. Faceți 3 seturi de câte ori fiecare, apoi întindeți mâna stângă în sus pentru a lucra pe cealaltă parte a corpului. Fă-o rând vertical pentru a strânge mușchii spatelui. Țineți gantere, 1 ganteră cu 1 mână în timp ce îndreptați ambele palme spre coapse. Îndreptați-vă spatele și îndoiți ușor coatele.

Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului

În timp ce expiri, ridică ganterele la înălțimea umerilor și apoi ține-le cât mai aproape de părțile tale. Asigurați-vă că coatele sunt mai înalte decât palmele și apoi ridicați ganterele cât mai aproape de bărbie. Țineți ganterele pentru un moment, apoi coborâți-le încet în timp ce inspirați. Efectuați această mișcare de 3 seturi de câte ori fiecare.

Fă-o flotări cu picioarele mai înalte decât spatele. Stați în fața unei bănci sau pe o podea înclinată. Așezați palmele pe o bancă sau pe podea, păstrând palmele la lățimea umerilor.

Extindeți picioarele înapoi pentru a vă îndrepta corpul și asigurați-vă că brațele sunt perpendiculare pe podea. Menținându-vă corpul drept, coborâți pieptul pe podea sau pe bancă și apoi ridicați-l din nou până când brațele sunt din nou drepte. Faceți 3 seturi de câte ori fiecare. Faceți extensii tricep. Intinde-te pe spate pe o banca sau pe podea.

Țineți ganterele în fața pieptului în timp ce îndoiți coatele la 90 ° și asigurați-vă că brațele superioare sunt perpendiculare pe bancă și pe corp. Încercați să vă trageți coatele în lateral, cu palmele îndreptate unul către celălalt. În timp ce inspirați, îndoiți coatele și aduceți ganterele la urechi fără a vă mișca brațele.

Arde grăsimea piciorului superior Modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui

Când gantera este lângă ureche, utilizați tricepsul pentru a ridica gantera în timp ce expirați. Faceți această mișcare de 3 seturi de ori. Alegeți 2 sau 3 mișcări pentru a practica.

Nu trebuie să faceți toate mișcările de mai sus. Faceți câte mișcări de fiecare dată pentru a lucra mușchii pieptului și brațului. Metoda 3 din 4: Tonificarea musculaturii spatelui Faceți exercițiile chin-up.

Ține-te de stâlp pentru a practica chin-up în timp ce îți întinzi palmele puțin mai late decât umerii și îți aduci palmele înainte. Asigurați-vă că brațele sunt drepte și spatele drept.

  • Pierderea în greutate în 11 săptămâni
  • Pierderea în greutate și densitatea osoasă scăzută
  • Pierde cât mai multă greutate în 5 săptămâni

Pe măsură ce expiri, ridică-ți corpul până când capul este la același nivel cu palmele, apoi ține-te un moment, activând ușor bicepsul. În timp ce expiri, coboară încet corpul în poziția inițială. Dacă nu sunteți suficient de puternic pentru a face acest exercițiu singur, cereți unui prieten să vă țină de picior.

Faceți această mișcare de 5 seturi de câte ori fiecare.

Cum să scapi de grăsime în corpul superior

Fă-o rând de gantere pentru a antrena mușchii spatelui și brațului. Așezați genunchiul drept pe bancă în timp ce vă îndoiți corpul înainte de șolduri, astfel încât corpul dvs. Folosiți brațul stâng pentru a apuca ganterele de pe podea, apoi aduceți ganterele la piept. Păstrați brațul drept și spatele drept.

În timp ce expiri, îndoiți cotul stâng pentru a ridica ganterele și apropiați antebrațul de piept. Îndepărtați mușchii spatelui în timp ce ganterele sunt în fața pieptului. În timp ce modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului, coborâți încet ganterele pe podea. Faceți 3 seturi de ori pe fiecare parte. Exercitați-vă mușchii deltoizi din spate în timp ce vă îndoiți corpul înainte.

Așezați-vă pe capătul unei bănci cu picioarele unite și așezați 2 gantere pe podea în spatele călcâielor. Țineți gantera în timp ce vă aplecați înainte, cu spatele drept și palmele îndreptate unul către celălalt.

Modalități de a pierde grăsimea superioară a corpului

Îndoiți ușor coatele, apoi ridicați ganterele în lateral, expirând până când brațele sunt paralele cu podeaua. Țineți ganterele pentru un moment, apoi coborâți-le încet pe podea în timp ce inspirați. Alegeți mișcări pentru a practica rutina. Pentru a-ți tonifica mușchii spatelui și a pierde din grăsime, practică diverse mișcări. Efectuați mișcări în timp ce vă antrenați mușchii spatelui pentru a obține rezultatele dorite. Metoda 4 din 4: Adoptați o dietă sănătoasă Obișnuiește-te să mănânci un meniu echilibrat de 3 ori pe zi pentru a pierde grăsimea din burtă.

Consumul unui meniu echilibrat de 3 ori pe zi este benefic pentru slăbire. De exemplu, un meniu echilibrat de cină constă din piept de pui la grătar, legume la abur și orez brun. Nu bea sifon. Băuturile răcoritoare dietetice fac ca grăsimile să se acumuleze în stomac. În loc să beți sodă pentru dietă sau sodă obișnuită, beți apă. Dacă simți că lipsește ceva din faptul că nu bei sifon, bea apă carbogazoasă.

14 pierdere în greutate înainte și după

Nu beți băuturi energizante, deoarece conțin mult modalități de a pierde grăsimea superioară a piciorului sau alegeți altele care nu conțin zahăr. Verificați conținutul nutrițional de pe ambalaj pentru a vă asigura că există zahăr în băutură. Consumați alimente fibroase pentru a pierde grăsimea din spate. Alimentele cu fibre te fac să te simți mai plin mai mult timp, ceea ce reduce dorința de a mânca alimente non-calorii și nutritive.

ace bandage să piardă în greutate

Aceste alimente determină acumularea de grăsimi pe spate. Puteți reduce grăsimile consumând alimente fibroase. Înlocuiți pâinea și pastele cu alimente din cereale integrale și creșteți consumul de leguminoase sau nuci. De exemplu, înlocuiți pastele din făină de grâu cu paste din grâu integral, astfel încât să puteți savura în continuare pastele preferate. Nu mânca zahăr. Atunci când consumă zahăr excesiv, organismul va crește pierderea în greutate 4 săptămâni după naștere de insulină și va stoca mai multe grăsimi.

Evitați bomboanele și alimentele rapide care au un conținut ridicat de zahăr.

Modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui

Verificați conținutul nutrițional al mâncării preferate. Chiar dacă este etichetat cu conținut scăzut de zahăr, conținutul de zahăr poate fi încă destul de ridicat. Limitați consumul de zahăr la maximum 2 grame la fiecare masă. Dacă aveți probleme cu reducerea consumului de zahăr, începeți prin înlocuirea unui meniu cu conținut ridicat de zahăr cu unul cu conținut scăzut de zahăr. De exemplu, atunci când preparați cafea, înlocuiți zahărul cu Truvia sau Stevia.

Mănâncă gustările preferate care nu conțin zahăr. Reglați dimensiunea porțiunilor alimentare. Dacă nu ești atent la câtă mâncare consumi la fiecare masă, ceea ce mănânci nu contează. Preia controlul porțiilor de alimente folosind farfurii mici, limitând consumul de gustări și folosind cupe de măsurare pentru a măsura porțiile de alimente. Dacă mâncați folosind o farfurie mică, asigurați-vă că jumătate din ea conține legume.

Utilizați ambalaje mici pentru a stoca gustări. De exemplu, dacă cumperi o geantă mare Popcorn sărac în calorii, împărțiți-le în pungi mici, astfel încât să nu cheltuiți Popcorn dintr-o dată!

pierdere în greutate rock hill sc

Folosiți o ceașcă de măsurare pentru a măsura porții de alimente. Dacă gătești 1 porție de 8 oz de alimente, măsoară-o folosind o ceașcă de măsurare de ml, astfel încât să știi cât este considerată o porție.

Nu mai mânca din nou după cină. Dacă mănânci chiar înainte de culcare, corpul tău nu are timp să ardă suficiente calorii pentru a preveni depozitarea grăsimilor.

După cină, nu mânca nimic toată noaptea.

4 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA SUPERIOARĂ A CORPULUI - ENCICLOPEDIE -

Dacă vă este foame, beți apă sau ceai. Dacă trebuie să mănânci din nou după cină, mănâncă o dietă hipocalorică, cum ar fi legumele. Avertizare Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții de înaltă intensitate.