Cum să pierzi în greutate - ProteineMag Pierdeți în greutate în timp ce creșteți forța

Cum să pierdeți în greutate fundul greu

Construiți mușchi Probabil ați observat că atunci când creșteți în greutate, fundul dvs.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Inversul este, de asemenea, adevărat. Deoarece fundul tău este parțial format din grăsime, acesta va deveni mai mic atunci când vei pierde grăsimea totală a corpului. Efectuarea tipului corect de antrenament cardio și de forță vă poate ajuta să pierdeți în greutate, menținând curbele în toate locurile potrivite.

Pe măsură ce vă varsă kilograme, acestea vor veni din tot corpul, inclusiv din fund. Tipul tău de corp joacă un rol în cantitatea de grăsime pe care o pierzi din spate. Dacă aveți formă de pere, ceea ce înseamnă că aveți tendința de a vă depozita grăsimea în jurul șoldurilor și fundului, veți vedea probabil o reducere a dimensiunii.

Account Options

Dacă aveți mai mult o formă de măr, punând cu ușurință grăsime în jurul secțiunii cu un spatiu natural în spate, va trebui să lucrați un pic mai greu pentru a vă păstra curbele.

Faceți Cardio de înaltă intensitate Cardio este cardio, nu? Când vine vorba de a pierde grăsime și de a vă păstra curbele, nu tot cardio este creat egal. Sari pe banda de alergare timp de o oră pe zi va arde cu siguranță calorii, dar s-ar putea să vă ofere și fundul de clătite, și nu acesta este aspectul pe care îl doriți.

  • Cel mai bun mod de a arde grăsimea coapsei exterioare
  • Simptomele unui abces Formular de căutare Cine suntem noi?

Făcând mult cardio, de asemenea, poate îngreuna construirea de mușchi. Și veți dori să construiți mușchi pentru a înlocui o parte din grăsimea pe care o veți pierde din fund. O opțiune mai bună sunt antrenamentele de scurtă durată, cu intensitate mai mare, precum sprinturile, urcarea scărilor, învârtirea și kickboxingul cardio.

Obțineți o talie mai mică și pierdeți grăsimea din burtă în 14 zile! Antrenament la domiciliu

Nu numai că aceste adaptogeni pentru pierderea în greutate de antrenamente sunt mai eficiente pentru pierderea de grăsime decât cardio în stare constantă, este, de asemenea, mai bine la alungarea grăsimii abdominale, conform rezultatelor studiului publicat în Medicină și Știința în sport și exerciții fizice în De asemenea, puteți vedea aceste rezultate la sportivi din lumea reală.

Uită-te la corpul unui sprinter în comparație cu corpul unui alergător de maraton. Sprinterii au nevoie de coapse și glute puternice mușchii fundului pentru a executa viteze mari pe distanțe scurte.

cum să pierdeți în greutate fundul greu cum pot pierde modelele în greutate

Alergătorii pe distanțe lungi au nevoie de corpuri ușoare și slabe citiți: cum să pierdeți în greutate fundul greu fund pentru a le transporta pe kilometri. Așa că, economisește timp și economisește-ți oboseala lucrând intens timp de de minute pe sesiune. Este un câștig-câștig.

  1. Cum să arzi grăsime și pierderea în greutate, 15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes.
  2. O arde grăsime
  3. Cum să arzi grăsime și pierderea în greutate Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid
  4. CUM SĂ SLĂBEȘTI FĂRĂ SĂ-ȚI PIERZI FUNDUL - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  5. Pierderea în greutate este mai ușor spus decât făcut și nu există o pastilă magică care să scoată kilogramele.
  6. Grupuri de pierdere în greutate ipswich
  7. Спросил .
  8. 3 pierdere de grăsime corporală

Gheata grea construiește mușchi serios. Puteți înlocui o parte din volumul pierdut în spate, deoarece pierdeți în greutate, construindu-vă mușchii glutei.

cum să pierdeți în greutate fundul greu cum pierderea în greutate mi a schimbat viața

În plus, mușchiul este mai ferm decât grăsimea, astfel încât noul tău fund va avea un aspect mai ridicat și mai ridicat. Mușchiul este, de asemenea, mai activ metabolic decât grăsimea; având mai mult mușchi vă va ușura mai ușor să vă scăpați de grăsime și să-l țineți departe.

cum să pierdeți în greutate fundul greu pastile de slabit eficiente in germania

Ca parte a unui program de formare a forței totale, lucrează-ți glute de două-trei ori pe săptămână. Cele mai bune exerciții pentru țintirea gluteilor includ ghemuțe, lungi, extensii de șold patrulate, tracțiuni de șold, treptări și retrageri de cablu. Faceți trei-cinci seturi de opt până la 12 repetări ale fiecărui exercițiu.

Ridicați o greutate suficient de grea, încât gluturile și coapsele dvs.

  • Dr went pierdere în greutate
  • În vremea de astăzi, când economia este strânsă, iar oamenii nu au prea mulți bani pentru a cheltui în programele de slăbit, planul de dietă va vărsa numeroase kilograme din corpul dvs.

Adăugați treptat mai multă greutate pe măsură ce devii mai puternic pentru a continua să faci câștiguri musculare.