Cele mai bune 5 gustări atunci când încerci să slăbești

Cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate

Produse de panificație Când încercăm să slăbim, de obicei ne gândim la modul în care trebuie să mâncăm mai puțin sau la faptul că trebuie să eliminăm anumite tipuri de alimente din dieta noastră.

  • Nici o pierdere în greutate pe fmd
  • Aceasta este regula cardinală pe care o respectă oricine - bărbat sau femeie - atunci când încearcă să obțină un corp mai potrivit.

Este ușor de văzut de ce gustarea are un rap rău. Gustări sărate chipsuri și covrigideserturi gogoși și prăjituribomboane batoane de ciocolată și urși gummy cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate băuturi îndulcite băuturi cu suc și cafea cu zahăr sunt cele pe care le gustăm în mod predominant, potrivit unui articol din mai publicat în Progrese în nutriție. Dar a mânca între mese nu trebuie să însemne pierderea în greutate blocată sau chiar creșterea în greutate.

Gustarea vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să mâncați o dietă mai bogată în nutrienți dacă alegeți opțiuni mai sănătoase. Cheia unei gustări sănătoase în timp ce pierdeți în greutate este echilibrarea a ceea ce mâncați la micul dejun, prânz și cină cu nasurile între mese. Concentrarea pe acești trei factori vă va ajuta să evitați greșelile obișnuite de gustare: Dimensiunea porției: Nu există nicio recomandare unică, dar asigurarea gustărilor vă ajută să vă îndepliniți să nu depășiți necesarul de energie este important.

Sincronizare: În loc să pășuneți fără minte pe tot parcursul zilei, planificați gustările pentru a vă cum să pierdeți în greutate canal rapid 4 să vă duceți la următoarea masă. Cu alte cuvinte, dacă știți că va exista o perioadă extinsă de timp între prânz și cină mai mult de patru ore aproximativluați în considerare o gustare de după-amiază, astfel încât să nu fiți devorați când vă așezați la masa de cină. Densitatea nutrienților: În general, dietele noastre sunt destul de dezechilibrate.

Avem tendința de a exagera cu grăsimi saturate, zaharuri adăugate și carbohidrați rafinați și ne lipsim în mod constant de a mânca suficiente fructe, legume, fibre și alți nutrienți cruciale.

Folosiți gustările pentru a umple aceste lacune.

Încerci să slăbești? Iată 5 gustări de savurat și 3 de evitat

Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

Cele mai bune 5 gustări atunci când încerci să slăbești Acestea sunt gustări delicioase și sănătoase de luat în considerare dacă încercați să aruncați câteva kilograme.

cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate cum să pierdeți în greutate repede

Iaurt Iaurtul este o alegere optimă pentru gustări, deoarece este pre-porționat, dens cu nutrienți și delicios versatil - puteți merge sărat sau dulce. Atunci când faceți cumpărături pentru iaurt, cel mai bun pariu este să optați pentru simplu, fără zahăr adăugat.

Dacă alegeți un iaurt aromat, căutați unul care are un conținut mai redus de zaharuri și țineți cont de limitele recomandate pentru zaharurile adăugate - femeile ar trebui să consume nu mai mult de 25 de grame de zahăr adăugat pe zi, în timp ce bărbații nu ar trebui să primească mai mult de 36 de grame zilnice, potrivit American Heart Association. Fistic Nucile în general pot ajuta la scăderea în greutate.

Fisticul este unic, totuși, deoarece este adesea găsit în coajă și un studiu din iunie publicat în Apetit a constatat că cojile ajută la încetinirea vitezei cu care gustați, rezultând mai puține calorii consumate în general.

cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate pierde greutatea în cuba

Dar toate fisticul - în interiorul sau în afara cochiliei - asigură o gustare sănătoasă, bogată în fibre și proteine. Dacă doriți ceva sărat, săriți chipsurile și covrigii și încercați în schimb fisticul.

Legumine: fasole, mazăre și linte Știați că consumul de leguminoase precum fasolea neagră și mazărea verde vă poate ajuta să pierdeți în greutate, fără a încerca măcar? Un studiu din mai publicat în American Journal of Clinical Nutrition a constatat că includerea de impulsuri în dieta zilnică a dus la pierderea în greutate mică, dar semnificativă, indiferent dacă aceasta a fost sau nu intenția.

Nu vă faceți griji, acest lucru nu înseamnă că trebuie să începeți să gustați o cutie de fasole neagră dar dacă asta e treaba voastră, luați-o.

Gut bacteriile și ciupercile intestinale se influențează reciproc într-o interacțiune complexă, iar o dietă bogată în grăsimi afectează această dinamică, potrivit noilor cercetări. Cercetatorii au fost condusi de Dr. După cum explică Dr.

Când vine vorba de gustare, încercați cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate prăjiți naut acasă sunt crocanți ca chipsurilescufundați legumele în hummus sau chiar alegeți opțiuni mai sănătoase, ambalate, cum ar fi fava prăjită, lupini sau naut din magazin.

Smoothies Dacă vă luptați pentru a mânca suficiente fructe și legume, smoothie-urile sunt o modalitate ușoară de a le strecura. Scopul este de a adăuga cel puțin o porție de fructe și o porție de legume în fiecare smoothie.

Gut fungii pot deține cheia pentru sănătatea metabolică

Acesta poate fi o ceașcă de spanac crud, un măr sau o ceașcă de fructe de pădure sau conopidă îmbogățită. Evitați greșelile obișnuite de smoothie, cum ar fi adăugarea în tone de îndulcitori din lapte de nuci îndulcit sau iaurturi aromate.

Știm că fructele și legumele ne pot ajuta să slăbim; sunt bogate în fibre și sunt bogate în nutrienți, rămânând în același timp sărace în calorii. În ciuda acestui fapt, încă nu mâncăm suficient. Mere cu unt de nuci Merele sunt acolo unde este vorba despre pierderea de fructe și în greutate, potrivit unei analize din septembrie publicată în Medicina PLOS.

Cercetătorii au folosit mere urmate de fructe de pădure ca unul dintre fructele de top pentru gestionarea greutății. Ai nevoie de mai mult convingere? O hârtie de la Recenzii privind obezitatea, publicat în martiea constatat că acidul ursolic - un compus care se găsește în cojile de mere - este legat de o creștere a termogenezei arderea caloriilorîmbunătățirea condiției fizice și creșterea masei musculare. Deci, de ce untul de nuci?

  • Cel mai bun arzător de grăsime fără suprimator de apetit
  • Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.

Ei bine, are un gust bun, pentru început. Dar grăsimile sănătoase găsite în nuci și untul de nuci vă pot sprijini și obiectivele de slăbire. Grăsimile dietetice ne încetinesc digestia, așa că ne simțim mai plini mai mult timp. Dar rețineți dimensiunea porțiunii.

Inulina: cheia probioticelor și a pierderii în greutate

Una sau două linguri este o porție sănătoasă atunci când vine vorba de gustări. Mărci pe care le iubim În fiecare zi Unt organic de migdale 10,99 USD pe Amazon Unt de nuci și semințe Nuttzo 7 9,96 USD pe Instacart Bun și adună unt cremos de caju 8,89 dolari pe țintă 3 gustări de evitat pentru pierderea în greutate Dacă încercați să slăbiți, limitați aceste gustări populare. Chipsuri de cartofi Ne plac gustările noastre sărate, iar chipsurile de cartofi par să fie favoritele fanilor.

În prezent, acestea ocupă locul 1 în această categorie de gustări, potrivit unui articol din ianuarie publicat de Institutul Tehnologilor Alimentari.

cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate pot lua adderall pentru a pierde în greutate

Cipsurile de cartofi sunt iubite pentru criza lor sărată, dar lasă de dorit când vine vorba de atributele lor nutriționale. În primul rând, au un conținut ridicat de sodiu, ceea ce americanii consumă prea mult decât este, potrivit Food and Drug Administration. De asemenea, sunt lipsite de orice ofertă reală de vitamine și minerale. Chipsurile de cartofi conțin potasiu și vitamina C din cauza cartofului, dar le lipsește fibrele și proteinele, doi nutrienți cheie atunci când vine vorba de pierderea în greutate.

cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate pierde ultimele 5 kilograme de grăsime de burtă

Sifon Bem multă sifon. Băuturile îndulcite cu zahăr, inclusiv sifonul, sunt una dintre cele mai consumate gustări, conform unui studiu din mai publicat în Progrese în nutriție.

Nu este nimic răscumpărător la sifon. O sticlă de 12 uncii conține aproximativ 37 de grame de zahăr adăugat - cu aproximativ 50 la sută mai mult decât ar trebui să consume femeile într-o zi întreagă.

Ingerarea cu sifon dietetic ca o modalitate de a vă potoli foamea nu este o strategie sănătoasă de slăbire.

Pierdere în greutate

Nu ar trebui să ignorăm indicii de foame. În schimb, încercați să mâncați una dintre gustările sănătoase de mai sus, care vă vor ajuta cu adevărat să vă satisfaceți foamea, oferind în același timp nutrienți sănătoși corpului.

cheie de sănătate gut pentru pierderea în greutate acquisto eco subțire

Restul de 40 la sută provine din boabe rafinate, cum ar fi cerealele zaharate, produsele coapte și pâinea albă. Dacă luați o scone sau o brioșă este gustarea dvs. Acest lucru vă va ajuta să reduceți și zaharurile adăugate. Lectură conexă Ce se întâmplă cu adevărat corpului tău când mănânci zahăr rafinat Publicații.